Купівля вживаного мотоцикла справа більш клопітка, ніж придбання абсолютно нового байка. Справа в тому, що в технічному стані нового мотоцикла сумніватися не доводиться. Він 100% на ходу і всі деталі в ньому абсолютно нові. Зі старим мотоциклом все інакше. Навряд чи продавець розповість вам про недоліки свого байку від початку до самого кінця, так що виявляти їх доведеться вам самостійно.
Багато хто хоче придбати гарний мотоцикл за розумною ціною, проте зробити це не так вже й просто. Що ж потрібно врахувати при виборі мотоцикла ?!
- По-перше, потрібно дізнатися думку людей, які експлуатують вподобану вами модель мотоцикла. Звичайно, можна запитати й продавця, однак більш достовірну інформацію ви отримаєте від осіб незацікавлених в угоді. Завдяки отриманій інформації ви будете знати, які плюси і мінуси є у даній моделі мотоцикла, що допоможе вам безпосередньо під час огляду байка
- По-друге, ретельно огляньте зовнішній вигляд мотоцикла. Практично всі мотоцикли зі “стажем” мають невеликі подряпини, відколи фарби або вм’ятини. Чим менше подібних відмітин, тим краще. Крім того, вже за зовнішнім виглядом мотоцикла можна зрозуміти, чи піклується про техніку її власник чи ні
- По-третє, треба оцінити стан механізмів мотоцикла. Це найбільш складний і важливий етап, і якщо ви мало знайомі з пристроєм мотоциклів, то краще за все взяти з собою мотомеханіка, який розуміється на цьому питанні
Найважливіша частина мотоцикла – двигун і ходова. Це справжній комплекс з різних вузлів і агрегатів, кожен з яких, перебуваючи в НЕ оптимальному стані, може стати причиною поломки. Мотоцикл повинен заводитися спокійно, без збоїв. Прислухайтеся до роботи двигуна. Звук має бути рівний, без сторонніх шумів.
Огляньте ланцюг. Він повинен бути правильно натягнутим і змащеним.
Не забудьте перевірити моторне масло і гальмівну рідину. Масло має бути чистим, без згустків чи інородних часточок. Якщо ви відчули запах бензину або гару, при цьому колір масла занадто чорний, то від покупки такого мотоцикла слід відмовитися! Гальмівна рідина, в свою чергу, повинна бути світло-коричневого кольору.
Огляньте шини. Оптимальний варіант – якщо шинам не більше пари років, а глибина протектора складає не менше 2-3 мм. Інакше необхідно буде придбати нову гуму.
Погляньте на паливний бак. Якщо є іржа, то швидше за все мотоцикл деякий час стояв без руху. Якщо іржа наскрізна, то приготуйтеся до додаткових витрат.
Сподіваємося, що наведені вище поради допоможуть вам при виборі уживаного мотоцикла, і набутий вами мотоцикл принесе вам більше радості, ніж клопоту! А якщо ви бажаєте бути на 100% вевненими у правильному виборі свого першого мотоцикла – заертайтесь до нас, ми надаємо комплексну послугу з підбору, перевірки та навіть аргументованого торгу 🤗